بهترین سئو مدیریت محتوا

بهترین سئو مدیریت محتوا

یکی از اصلی ترین عوامل در جهت سئو سایت، بهینه سازی نشانی اینترنتی برای سئو و موتور‌های جستجو و کاربران است. بهینه سازی نشانی اینترنتی برای بهینه سازی سایت در طراحی سایت خیلی مهم می‌باشد. احتمالا برای شما هم پیش آمده است که به خاطر سیاری و گنگ بودن نشانی اینترنتی سایتی از آنجا خارج شده‌اید. در این نوشته می‌خواهیم نکته‌هایی را در ارتباط با بهینه سازی نشانی اینترنتی به منظور بهینه سازی سایت هم برای پیشرونده‌های موتور‌های جستجو و همچنین برای کاربران بیان نماییم.

 

ادامه مطلب ...

سنگ شکن مخروطی فنری

سنگ شکن مخروطی فنری

این سنگ شکن عمدتاً در صنعت شیمیایی و فسفات دار، ساخت جاده ، ساختمان، و متالوژی مورد استفاده قرار می گیرد . سنگ شکن مخروطی فنری برای سنگ های سخت و متوسط و سنگ آهن مانند سنگ های معدنی ،سنگ معدن مس ،سنگ آهک ، کوارتز، سنگ سیاه زبرو... مناسب است . 

نوع محفظه خرد کنی طبق کاربرد سنگ های معدنی تعیین می شود . نوع استاندارد برای مدل zyp (خرد کنی مرحله دوم )،نوع متوسط برای مدل PYDR ( خرد کنی مرحله سوم) و نوع سر کوتاه آن برای خرد کنی مرحله اول و دوم است.

  ادامه مطلب ...

سنگ شکن ضربه ای

سنگ شکن ضربه ای

سری سنگ شکن های ضربه ای شیبانگ شاگهای عمدتاً در صنایع شیمیایی ، ساخت و ساز ،

 انرژی ، حمل و نقل و معدن کاربرد دارد . این دستگاه مناسب برای خرد کردن و غربال است . 

ویژگیهای بر جسته این دستگاه عبارتند از : ساختار مناسب ، بازدهی بالا ، عملکرد و نگهداری آسان و ایمنی بسیار. 

یکی از مزایای بر جسته سنگ شکن ضربه ای این است که پودر نهایی تولید شده دارای شکل مطلوب و مکعبی 

و بدون شکاف با قابلیت کشش است.

 

ادامه مطلب ...

معرفی ماشین های سنگ شکن

معرفی ماشین های سنگ شکن

خراشنده ها یا ریپرها قرنها به عنوان ماشین های سنگ شکن استفاده شده اند. رویم های قدیم سنگ شکن های خراشنده را به گاوهای نر می بستند و  سنگ ها را می شکافتند. بعضی از سنک شکن های خراشنده توسط یک ماشین یدک کشیده می شوند. ولی امروزه اغلب سنگ شکن های خراشنده بر تراکتورها یا بولدوزر سوار می شوند. اینگونه ریپرها قادرند مقدار بسیار زیادی نیروی فشاری در جهت پایین نسبت به ریپرهای یدکی اعمال نمایند.
افزون بر این، سنگ شکن  ریپر را می توان به طور دائم به بولدوزر وصل نمود بدون اینکه در کار بولدوزر اشکالی پیش آید. 
 
ادامه مطلب ...